ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

[QUOTE=امیر محمد;318447]سرم درد گرفت
سرود جان عزیز دلم کی گفته که عقلتو بذاری کنارو از خدا بخوای یا که از عقلت کمک بگیری و خدارو فراموش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داداشی وقتی من رفتم خواستگاری 300 هزار تومن بیشتر نداشتم، سرباز بودم، هیچ شغلو هنریم نداشتم، بابا نداشتم، پارتی و زمینم نداشتم که بفروشم.................الان یه زن خوب دارم سرویس طلایی که خریدم براش کامله جهزیه دوتامون کامله پول رهن خونمون تو حسابمه پول مجلس عروسیمم جوره کارمند یه شرکت معتبرم. تلاش کردم فکرمو متمرکز کردم ولی از یه چیزی مطمئنم اونم خواست خداست. به اسم خودش هنوز متحیرم از اینکه چی شدکه تونستم.خیلی تلاش کردم، کار سخت ولی میدونم اون بود که به تلاشای من جهت داد و نخواست که منحرف بشم.
تا حالا اسم هاوارد هیوز رو شنیدی؟ موفقیت هاشو بخون سخنرانیاش تو دادگاه رو پیدا کن کارهای جسورانه اش رو هم ببن ........................... آخر کارشم ببین.
خیلیا از منو تو زرنگ تراش بودن که آخرش نفهمیدن چی شد که اوضاعشون برگشت
خیلیام از منو تو با فکر سطح پایین تر بودن که با تلاش والبته توکل خیلی از منو تو جلوتر رفتن

یه چیز ملکه ذهنم شده تو این مدت دوسال

تکیه بر خود، توکل برخدا

دیگه این حرفا رو نزن، اگرم نمی خوای قبول کنی پس تو خودت نگه دار
بذار دیگران بهش عمل کنن و نتیجشم ببینن
[/QUOTE]

[QUOTE=سید آرش;319510]من اگر بدونی قبل ازدواج چه وضعی داشتم تمام حرفات رو پس میگیری و دیگه اینکه هیچ وقت یک فردی که اتفاق منفی براش افتاده مجسم نکن وگرنه به همون بلا و شایدم بدتر دچار شی باور نمیکنی به یک چیزه منفی فکر کن بهت قول میدم تا کمتر از یک ماه همون برات اتفاق میافته
خیلی عذر میخوام ولی اینی که شما میگی و خیلیا میگن یک بررسی خیلی طولانی داره که به صورت کامل توجیه میشی انشاالله ولی من خونه اینترنت ندارم متاسفانه ولی در اولین فرصت مینویسم تا این موضوع کذایی که بعضیا میان کلا وجود کمکهای خدارو انکار میکنن رو خاتمه بدم

ولی فقط این رو بدونین خدایی که تمام هستی رو فقط در شش روز آفرید واقعا براش کاری نداره که یکی رو از عرش به تخت بنشونه یا از تخت به خاک بنشونه
یخورده زاویه ی دیدتون رو تغییر بدید و به خدا اعتماد کنید و دنبال لقمه حرام به امید اینکه زود ثروتمند بشید و یا اینکه کسی نمیتونه با لقمه ی حلال ثروتمند بشه رو تغییر بدید خودتون تاثیرش رو ببینید ولی اینکار رو برای خودتون و رضای خدا انجام بدید تا خدا بنده هاش رو برای کمک به شما بسیج کنه
و در ضمن یکاری کنید بزرگترین و قدرتمندترین شخصی که فکرش رو میکنید بهش چند برابر قدرت بدید و تصور کنید و در ملکش با همه ی بزرگیش تصور کنید و از کره ی زمین بیاید بیرون همینطور که میاید بیرون میفهمید که چقدر اون شخص کوچکه که حتی کره ای که در اون زندگی میکنه دیده نمیشه و حتی دورتر بشید کهکشانی که در اون محل اقامتش قرار داره محو میشه تا جایی که این فضا حتی 1 میلیاردم فضایی که خدا فقط در شش روز آفریده نیست
حالا فکر کنید این فضای به این بزرگی فقط برای هر مومن خدا در بهشت قرار داده و 7 آسمان برای هر مومنی به صورت جداگانه آفریده شده حالا میگید خدا برای یک ازدواج که انقدر مهمه و بیشتر از نصف ایمان انسان رو تکمیل میکنه خدا انقدر ارزش قائل نیست که تامینش کنه؟ [/QUOTE]

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 http://amirrrrrrrrrrrrrrrrr.blogfa.com/

سلام ارش جون
خوبی؟
خانواده خوبن ؟
کیف کردم با انگیزه و اعتماد به نفس بالا میشه هر کاری را شدنی کرد به شرطی از زبان تا عمق وجود قبول کنیم .خدا همیشه پشت و پناهمون بوده واگر میخواسته ما هدر بشیم و الکی زندگی کنیم هر گز خلقمون نمیکرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد