ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

منتظر کارهای بعدی باشید

من همینطور که میدونید چند فایل پاورپوینت برای ازدواج و مسائل جنسی درست کردم البته سومین فایل مسائل جنسی رو هم درست کرده بودم که نذاشتم هنوز

شما انتخاب کنید که در چه مورید درست کنم و پیشنهاد بدید مثلا درباره ی خود آرایی یا همون آرایش کردن خانمها درست کنم خوبه؟


فعلا این کتاب رو داشته باشید برای خود آرایی خانمهاست


نظرات 1 + ارسال نظر
بی نقاب سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:47 http://bineghab.blogsky.com/

سلام
من یه سوال دارم که ممنون میشم در وبلاگ حودم جواب بدید
من زایمان نکردم آیا میتونم از ا بو دی استفاده کنم؟ شنیده ام ا یو دی های ظریفی برای خانم های زایمان نکرده وجود داره. ممنون میشم راهنمایی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد