ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

سلام خدمت همه ی کاربران
شاید آدمه شاکری نباشم ولی واقعا خداروشکر میکنم که خدا به من این وظیفه رو داد تا شاید حتی یک نفر رو بتونم بهش نکته ای بگم که توی زندگیش اجرا کنه
حضرت نوع بعد 950 سال پیامبری تونست 12 نفر رو به خداپرستی دعوت کنه همین نشون میده
من چقدر زود جوش میارم ببخشیدا اگر جوش آوردم به بزرگی خودتون ببخشید
در هر صورت اگه حتی بتونم یک کاری کنم زندگیه یک نفر حتی درست شه توی تموم شادیاش شریک میشم
هر موفقیتی به خاطر درست شدن رابطشون به دست بیارند خدا برای من هم مینویسه
برای همینه که فحش زیاد شنیدم,تحقیر زیاد شدم ولی بازم به کارم ادامه میدم


راستی اینم رو هم بگم من هیچ تجربه ی جنسی تاکنون نداشتم و اطلاعاتی که نوشتم همه رو از منابع معتبر نوشتم و گذاشتم توی همین مطالب من هم میخونم

ولی اگر میبینید و سوال براتون پیش میاد که مشکلی برام پیش نمیاد من نمیدونم چرا ولی با این چیزا تحریک نمیشم در اصل فقط از دید علمی بهش نگاه میکنم نه دید دیگه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد