ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

میگویند چرا تصمیم دارم انقدر زود ازدواج کنم .....

با سلام خدمت دوستان گرامی  و تبریک عید با ایجاد انجمن جدید با امکانات خیلی خوب

ولی هنوز اطلاعات وبلاگ و انجمن منتقل نشده

ولی با این حال در خبر نامه ثبت نام کنید تا از چند و چون ماجرا با خبر بشید البته در حال حاضر هم میتونید عضو بشید و گروه ایجاد کنید

http://www.ezdevaj-movafag.orq.ir/


خوب من برای این تصمیم گرفتم که زود ازدواج کنم

چون خیلی به گناه نیافتن معتقدم و این یک سال و خورده ای خیلی برام رنج آور بود  و دوری از گناه بسیار مشکل


دوم اینکه وقتی احادیث درباره ی ازدواج رو میخوندم و با احادیث دیگر مقایسه می کردم هیچ جا گفته نشده که مجردی از متاهلی بهتر باشه و اصولا برای اینکه انسان به کمال برسه باید ازدواج کنه چون ازدواج و تقسیم زندگی بین خود و اعضای خانواده فرق میکنه با یک مجرد که همه چیزش برای خودشه و اسلام دینیست که گفته شده مراقب اطرافیان باشید نه اینکه خودخواه باشید


سوم اینکه من شرایطی که دارم و فقدان محبتی که وجود داره از نظر روحی ضربات سنگینی خوردم البته شاید تا حدیش لازم بود برای اینکه یک تلنگر بهم بخوره

ولی در کل این دلیل فرعیه برای ازدواج


از نظر شخصیتی آدمی نیستم که خیلی به فکر خودم باشم و کار کردن برای خرج خودم رو دوست ندارم  گرچه توی این مدت شکستهای زیادی خوردم

 دلیل های دیگه هم دارم که دوست ندارم توی تاپیک عمومی بگم

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08

یک وسال و خورده؟؟؟؟
در ضمن رل های دیگه ای برا به گناه نیفتادن هست و داشتن رابطه با جنس مخالف با رعایت شرایطی بی اشکاله
پس ازدواج نکردن مساوی با گناه کردن نیست

نه نیست البته فقط تقواست و راه های دیگه همشون بیراهست و میل های انسان رو فروکش نمیکنه و فقط حریص تر میکنه
ببخشیدا این رو میگم ولی مثل این میمونه که وسط ادرار کردن نگه داریم و اون اذیته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد