ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

نرم افزار تقویم غدیریه تقویم ایام امامت و ولایت (غدیریه)



دانلود نرم افزار با حجم 2.8 مگابایت


راستی دوستان هدف من از ایجاد این وبلاگ دوستیابی یا همسر یابی نبوده یا هر افکاره پلیدی که شما به ذهنتون میاد

بنده خیلی حساس هستم الان هم توی بحران شدید روحی قرار گرفتم پس خواهشا باعث رنج من نشید


چند وقت پیش یک مطلب نوشته بودم در مورد ازدواج موقت و یک حدیث در ورد صیغه گذاشته بودم ولی یکی از به اصطلاح کاربران به حضرت علی (ع) فحش داده بود


در ضمن در بین تمام معصومین نسبت به حضرت علی یک حس بسیار خاص دارم به طوری که در روضه ی امام حسین اشکم در نمیاد ولی تا اسم این بزرگوار میاد باران راه میافته

هر کسی با علی دشمن باشه با من دشمنه

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:56

جدی؟؟ ولی شاید باعثش بشی ها
برادر

نه نمیشم اگرم نا خواسته بخوام بشم خدا نمیزاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد