ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

وسعت مالی در ازدواج

این پست رو من در سایت اسک دین گذاشتم و دوستان از تجربه های اطرافیانشون گفتند البته ابتدا این برنامه رو در رادیو شنیدم ولی نتونستم کامل گوش بدم


http://www.askdin.com/thread23826.html

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:36 http://mehti9.blogfa.com/

سید جون میشه میشه بگی اون 40 درصد که گفتی چه فرقی بود ، از کجا میدونی شاید بهم خوردیم

خیلی مفصله این قضایا باید از خیلی جهات در نظر گرفته بشه یا سخنزانی هارو گوش کن یا فرصت بده تا من روزی روزگاری بیامن همه چی رو با مثال شرح بدم
ولی به نظر من برو 18 ساعت سخنرانی گوش بده نه من رو سرزنش کن و نه اینکه وقتت تلف شه تا من بزارم من سعی خودم رو میکنم برای عموم مطالب مفید بزارم که به دردشون بخوره حالا اگه گاهی نمیتونم اون اندازه ای که باید و شاید روی مطالبم کار کنم عذریه که مشکلات سر راهم گذاشتند

توی ملاکهای ازدواج که انتخاب یک انسان هست مطمئن باش از یک رشته ی تخصصی مهمتره چرا که خودم توی 3 رشته تخصص دارم کامپیوتر و الکترونیک صنعتی و برق صنعتی حالا وقتی میبینم برای هخر کدومش چقدر درس خوندم و چقدر زحمت کشیدم میگم این برای یک موجود مرده بود که شاید خیلی تاثیری در زندگیم نداشته باشه ولی یک موجود زنده که گاهی آدم ارزش اون رو بیشتر از خودش مبدونه چقدر درس خوندیم؟

ساناز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:42 http://mehti9.blogfa.com/

ایدیم تو وبلاگم هست میخام برم بخوابم صبح احتمال 60 درصد بیام، بیا تا ادمت کنم سید جون الان خوابم میاد
بقول یه دوست خوب
خدانگهدارت تا بعد

چشم خیلی ممنون ولی اگر فردا نرفتم سر کار آخه هنوز ویلای توی زشک رو برقاش رو تموم نکردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد