ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

حامیان ازدواج موفق من عیدی میدم(شماره ی موبایلم)

در این عید غدیر که بزرگترین اتفاق تاریخ افتاده و حضرت علی (ع) جونم که خیلی دوسش دارم  و امسال خیلی بی پولم تصمیم به این گرفتم که مشاوره بدم این هم شماره ی موبایل بنده

راستی من سید آرش آل داود هستم و از طرف پدری و مادری به امام موسی کاظم(ع) میرسم 

 پدرم سید طباطبائی بود یعنی هم پدرش و هم مادرش جد اندر جد سید بودند و مادرم سید هست و فقط پدرش سید هست


09360811815

اگر کسی خواست این ایمیلمه

arashzambi@yahoo.com

توی مسنجر هم میتونم بیام منتها چون ممکنه نباشم به هر صورتی که میتونید از قبل هماهنگ کنید

این هم انجمنمه پس بیاید اونجا سوالاتون رو مطرح کنید و منتظر باشید تا انجمنی با امکاناتی که در کمتر انجمنی دیدید ساخته بشه تا به شماها لینک بدم و تمام مطالبم رو به اونجا منتقل کنم ولی باز هم مطالبه وبلاگم وجود خواهد داشت و وبلاگ سر پاست


http://ezdevaj.takbb.com/index.php

نظرات 6 + ارسال نظر
ناشناس... پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:32

سلام.

سوالی که مدتی هست واقعا ذهن بنده رو مشغول کرده:

چرا انقدر اصرار به ازدواج دارید؟!

دلیل که تا دلت بخواد دارم اول اینکه میخوام کامل بشم
2- اینکه خدا گفته
3-اینکه نیازهام تامین شه
4 -تنهام
5 -انقدر مطالعه داشتم در زمینه ی ازدواج دیدم اگر درست کسی ازدواج کنه عامل تمام موفقیت هاست و خوشبختی ها منتها ازدواج درست

6 -بازم باید بگم؟....
الان وقت ندارم باید برم سر کار بعدا توی یک پست جداگانه مینویسم که چه دلایلی دارم بازم ممنون که مشتری همیشگیه این وبلاگ هستید

راستی اگر میخوای پولدار بشی شما برای رضای خدا ازدواج کن از هیچی نترس تا ببینی خدا چیکار میکنه
این پستی که من درست کردم در این سایت رو بخون
http://www.askdin.com/thread23826.html

ناشناس... پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:19

*جواب سلام واجبه.........

بله چند بار به وبلاگ سر زدم اما بیشتر در اسک دین هستم.

بله. دلایل ازدواج که معمولا در همه 1جورایی مشترکه...

اما منظور من این بود که چرا با اینکه سنتون زیاد نیست برای

ازدواج > انقدر اصرار دارید که زودتر ازدواج کنید؟!

به نظر من شما میتونید ادامه بدید درستون رو + کارهم بکنید

و توکل به خدا کنید و اگر مورد خوب دیدید اقدام کنید.

نه اینکه دائما ذهنتون رو مشغول این قضیه کنید...

(خواهشا" اول به حرف بنده فکر کنید بعد جواب بدید!!)

سلام
نه خواهر من اینی که میگی من میخوام الان ازدواج کنم از روی این چیزا نیست من از شما خیلی بهتر میدونم ازدواج چیست و چه مسئولیت هایی داره اتفاقا یک سری چیزهاش رو هم خیلی به مزاجم خوش نمیاد ولی اگر بشینی روش فکر کنی به دستور خدا عمل کردی
البته این رو بگم شما هم اگه اطلاعاتتون زیاد بشه در مورد ازدواج حتما به احتمال 99 درصد مثل من علاقمند میشید

2-شما زن هستید و خیلی چیزا در مورد شما صادق نیست البته هست ولی از نظر فیزیولوژی براتون راحته ولی برای ما مردها خیلی سخته
البته اینی که میگم بخشی از ازدواج هست
ولی اکثر (99 درصد)جوانانی که الان میبینید دیر ازدواج میکنند یا به قول شما در سن مناسب ازدواج میکنند خود ارضایی میکنند یا اینکه دوست دختر دارند
و در اسلام هر دوش حرامه و گناه کبیرست در صورتی که ازدواج بیشتر منظورم دائم هست یک امره حلال و در نظر خدا جزو برترین عمل هاست البته ازدواج صحیح

ازدواج موقت رو عمر ملعون حرام کرد و حتی بعد هزار و چند صد سال هنوز که هنوزه عوارض این عمل شوم وجود داره
به طوری که الان اگر کسی زن صیغه ای بگیره خیلی آدم عوضی ای است و اگه خود ارضایی کنه خیلی با وفاست
در صورتی که در اسلام توصیه نشده

لطفا اگر میخواهید من رو ارشاد کنید اول همونایی که من گوش دادم دقیق گوش کنید و بعد از حداقل 60 ساعت از گوش دادن اون سخنرانی ها سعی در ارشادم کنید
من اکنون بیش از 300 ساعت سخنرانی از این استادان گوش دادم به غیر از فعالیت هایی که حتما دیدید در وبلاگ و انجمنم انجام دادم و تحقیق کردم
استاد حورایی-دکتر شاهین فرهنگ- دکتر انوشه-تمام سخنرانی های دهنوی در برنامه ی گلبرگ-استاد شجاعی-دکتر آرمان داوری البته چند تاش فقط-آیت الله دانشمند-معمار منتظرین- مظاهری
فعلا اینارو گوش دادم
حال اگر فکر میکنید از روی نادانی به ازدواج علاقمندم گوش میکنم دلایلتون رو
با تشکر

ساناز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 http://mehti9.blogfa.com/

سید جون برات نریختن که اگه ازدواج کنی خوب میشی ازدواج کردنم همچین اش دهنسوزی نیستا که اینقد داری براش ضعف میری ، ایش اخلاقت عین این دختراس که میگن شوهر کنیم شوهر کنیم بعد که شوهر کردن میگن غلط کردیم
بیا پیش خودم درست میدم که دیگه هوای ازدواج به سرت نزنه

نه خواهر من اینی که میگی من میخوام الان ازدواج کنم از روی این چیزا نیست من از شما خیلی بهتر میدونم ازدواج چیست و چه مسئولیت هایی داره اتفاقا یک سری چیزهاش رو هم خیلی به مزاقم خوش نمیاد ولی اگر بشینی روش فکر کنی به دستور خدا عمل کردی
البته این رو بگم شما هم اگه اطلاعاتتون زیاد بشه در مورد ازدواج حتما به احتمال 99 درصد مثل من علاقمند میشید

2-شما زن هستید و خیلی چیزا در مورد شما صادق نیست البته هست ولی از نظر فیزیولوژی براتون راحته ولی برای ما مردها خیلی سخته
البته اینی که میگم بخشی از ازدواج هست
ولی اکثر (99 درصد)جوانانی که الان میبینید دیر ازدواج میکنند یا به قول شما در سن مناسب ازدواج میکنند خود ارضایی میکنند یا اینکه دوست دختر دارند
و در اسلام هر دوش حرامه و گناه کبیرست در صورتی که ازدواج بیشتر منظورم دائم هست یک امره حلال و در نظر خدا جزو برترین عمل هاست البته ازدواج صحیح

ازدواج موقت رو عمر ملعون حرام کرد و حتی بعد هزار و چند صد سال هنوز که هنوزه عوارض این عمل شوم وجود داره
به طوری که الان اگر کسی زن صیغه ای بگیره خیلی آدم عوضی ای است و اگه خود ارضایی کنه خیلی با وفاست
در صورتی که در اسلام توصیه نشده

لطفا اگر میخواهید من رو ارشاد کنید اول همونایی که من گوش دادم دقیق گوش کنید و بعد از حداقل 60 ساعت از گوش دادن اون سخنرانی ها سعی در ارشادم کنید
من اکنون بیش از 300 ساعت سخنرانی از این استادان گوش دادم به غیر از فعالیت هایی که حتما دیدید در وبلاگ و انجمنم انجام دادم و تحقیق کردم
استاد حورایی-دکتر شاهین فرهنگ- دکتر انوشه-تمام سخنرانی های دهنوی در برنامه ی گلبرگ-استاد شجاعی-دکتر آرمان داوری البته چند تاش فقط-آیت الله دانشمند-معمار منتظرین- مظاهری
فعلا اینارو گوش دادم
حال اگر فکر میکنید از روی نادانی به ازدواج علاقمندم گوش میکنم دلایلتون رو
با تشکر

ساناز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:39 http://mehti9.blogfa.com/

سید الان سالمی نترکیدی که؟؟؟ بگو کوچولو پسرم که نترکی خونت بیاد گردنمون حوصله دیه دادن ندارم

خواهرم خودتی

بعدشم به تو علاقمند بشم مگه عقلم کمه سیدی جون

آره سالم هستم ولی خستم از 8 صبح رفتم تازه ساعت 10 و نیم رسیدم خونه از بس کار کردم
در ضمن شما نگفتم به من علاقمند باش که گفتم به مطالبم علاقمند باش
خواهرم منظورم خواهر دینی بود وگرنه خودم یک خواهر دارم اسمش هم شکیباست الان هم اول دبیرستانه دوستای بی تربیتش شماره ی خودشون رو مینویسن برای من شماره ی پسر مینویسن برای اون شیطونه میگه برم از مدیرشون شکایت کنم

راستی من اگر میخواستم خلاف کنم توی این یکسال من تنهای تنها بودم هیچ مزاحمی هم نداشتم پس انقدر دربارم بد فکر نکنید آبرو دارم دهه
بازم اگر توهین شد معذرت به بزرگی خودتون ببخشید

ناشناس... جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:43

واقعاکه!

1.شما از کجا منو میشناسی که میگی "خواهر"؟

2. رو چه حساب فکر میکنی بنده مجردم؟!!

یعنی اینجا متاهل نمیاد!!

ولی توقع نداشتم با یکی که نمیدونی ازت بزرگتره یا نه اینطور صحبت کنی!!


خلاصه که موفق باشی.
یا علی.

خیلی عذر میخوام اصلا من چی بگم به شما که بهتون بر نخوره؟
2-اصلا من کی گفتم شما مجردی؟
3-اصلا من اگه میخواستم از اینجا دنبال مجردها بگردم که مسائل جنسی رو مطلب نمیذاشتم راه زیاد داشت.
4-من چه توهینی به شما کردم که انقدر تند صحبت میکنید؟

دله من خیلی نازکه شماها هم الکی هی بشکنیدش

ناشناس... جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:01

دل ما که مهم نیست شکسته بشه یا نه...!!!

ولی من از اول هم قصد بدی نداشتم فقط 1 سوال پرسیدم!

امیدوارم بنده رو ببخشید اگه باعث ناراحتی شدم.

عیدتان مبارک.

بدرود.

سلام عید شما هم مبارک اتفاقا من برای دل جوانان این کار رو کردم و اسن وبلاگ رو ساختم نه برای دل خودم اون دلی که روی زمین افتاده هر کسی رد میشه پاش رو روش میزاره دله منه

عیدتان مبارک این هم آدرس سایت جدید ولی هنوز مطالب منتقل نشده
http://www.ezdevaj-movafag.orq.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد