ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

دلم شکسته

یعنی این دله شکسته ی من همینطور باید شکسته بمونه؟

یعنی آخر کسی رو پیدا میکنم ؟

آخه این دنیا چی از جون من میخواد از اولش نه به دنبالش بودم نه خوشم میومد ازش

نه میزاره مثل بقیه زندگی کنم

همش کیف میکنه شکست من رو ببینه

قبلا همه فکر میکردن 16 سالمه در حالی که 20 سال داشتم ولی الان همه فکر میکنن 27 یا 30 داشته باشم در حالی که من فقط دوسال بزرگتر شدم

یعنی کسی نیست من باهاش درد دل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
س چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:29 http://guilty.blogsky.com

دل مال شکستن هست دیگه.
بعضی اوقات فقط بعضی اوقات توی زندگی ادم هایی پیدا میشن که میشه باهاش ون درد و دل کرد. ولی اگه ادم بتونه نگهشون داره.
جواب هات رو اینجا میگم اگه ٢٢ سالت هست اصلا توی ٥ سال اینده ازدواج نکن بهتر اینه که صبر کنی تا وارد دهه ی ٣ وم زندگیت بشی. چیزی رو از دست نمیدی.
خوشبختی یه موضوع نسبی هست. ممکنه هر کسی نسبت به خیلی های دیگه خوشبخت تر باشه. موضوع اینه ادم به اون چیزی که میخواد رسیده باشه.

مرسی از نظرت ولی این رو بدون این که هر کسی کی و چه موقع ازدواج کنه برمیگرده به شرایط روحی و جسمی و اجتماعیش اینی که گفتی برای کم خیلی دیر البته متاسفانه توی زمستان زندگیه جوانهاست که توی 20 تا 30 سالگی از بهار تا زمستان زندگیست
مواظب باش که توی زمستان ازدواج نکنی و نزاری دیر بشه که بعدا خودت تاسف میخوری
این رو به عنوان یک جوان نمیگم به عنوان یک شخصی که از تجربه های هزاران نفر استفاده کرده میگم
در ضمن توصیه ی معصومین و پیامبرمونه

س پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:04 http://guilty.blogsky.com

البته هر کسی شرایطش برای ازدواج فرق داره و سنش. ولی به نظر من دوران بچگی و نوجوانی پسر ها طولانی تر هست تا دختر ها یعنی اینجوری بگم اون مسیر فکری که دخترها تا سن ٣٠ طی میکنن مردها تا ٥٠ طی میکنن. زنها زودتر پخته میشن و مردها بیشتر توی بچگی میمونن.
من ازدواج کردم. نه به خاطر اینکه از زمستان بترسم یا احادیثی رو خونده باشم یا حتی تصمیمی داشته باشم، فقط پیش اومد.
بعضی چیزها قسمت هست.

میدونم
ولی اسلام یک دینه عمومیه نه دینی که برپایه ی استثناهات بنا شده باشه
البته حرف من این نیست
یک دختر درسته که زودتر از یک مرد پخته میشه ولی این پختگی معمولا بین 3 تا 7 سال زودتره

در ضمن یکیش برمیگرده به نوع مغز زن که زن در هر دو نیمکره بخش احساسات داره برای همین میتونه چند کار همزمان بکنه این دلیلیه که میتونه از چند منبع اطلاعات جمع کنه برای همین زودتر به رشد میرسه

و مردها هم خیلی کم پیش میاد تا سن 50 سالگی تازه بخوان پخته بشن
مردها معمولا در سن 25 سالگی به پختگی ای که برای ازدواج لازم باشه میرسن
البته بعضا زودتر و بعضیا دیرتر
برای همین ابزار مقایسه رو خیلی روی سن نزارید


من هیچ وقت نمیخوام سن بگم چون سن در هر کسی فرق میکنه

شما هم انشاالله زندگیه خوب و خوشی همراه با آرامش در کنار همسر داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد