ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

خنده 2

میگن تو جهنم بابا ها نصفه شبی کولرو که خاموش میکنن هیچ

بخاری هم روشن میکنن تازه!





ضایع یعنی اینکه فامیلیت قاسمی باشه

باباتم اسمتو گذاشته باشه “میرزا” !


.

.

.

این همه میگن سرویس بهداشتی دروغه ها باور نکنین!

من خودم شخصا چند باری رفتم

کاملا غیر بهداشتیه !

.

.

.

یعنی هیچ وقت نذارید یه کامپیوتر بفهمه که عجله دارید.


.

.

.

از مزایای اینترنت در ایران اینه که می‌تونید در زمان لود شدن برید توالت و حتی حموم !

شایدم یکی از فامیلامون تو این فاصله بچه دارشد )(من  خودم میرم سر کار برمیگردم)








.

.

رفتم نمایندگی سایپا به مسئولش میگم فرمون ماشین زیاد صدا میده

چه کار کنم؟

میگه صدای ضبط رو زیاد کن !

.

.

.




خدا رو شکر زمان شاه اینترنت نبود ، وگرنه بابابزرگامون میگفتن یادش بخیر زمان شاه اینترنت با سرعت خداتا میدادن دوزار


.

.

.



تجویز دارو برای شب امتحان
سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت می‌ریزی رو سرت!!

.

.

.

همونقد که پسرا از دخترای سیبیلو خوششون نمیاد
همین احساس رو دخترا نسبت به پسرایی که زیر ابرو برمیدارن دارن
گفتم که در جریان باشید ... :|








نظرات 2 + ارسال نظر
بلوط یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 http://balutune.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
حالتون خوبه؟
من تقریبا بیشتر مطالب شما رو خوندم ، ممنون از پست های مفیدتون.
من میتونم رمز پست های خصوصی شما رو داشته باشم؟

یونس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:30 http://guardian.blogsky.com

به قول اوتیس..(تو نمیری ترکوندیا)
خوشم اومد..آرش جان..من دیوونه ی اینجور آپام..
مخصوصا این شعر جدید یاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد