ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

هیچگاه زود قضاوت نکنید(درباره ی خودم میخوام با دیدی جدید ت....

هیچگاه درباره ی کسی یا چیزی زود قضاوت نکنید:


خودم اکنون چندیدن بار مورد تهمت بودم چرا؟

چون تنها زندگی میکنم

حتی یکبار از مادرم شنیدم که از بقیه شنیده که به من میگفتن با دوستان خودم همجنس بازی میکنم

یا کلا بارها و بارها برای هر کاری که میکردم میگفتند برای دوست دخترت میکنی؟

خالم یکماه مهمون خودم بود با شوهرش قهر کرده بود میخواستند جدا بشند هر چند انقدر با خالم صحبت کردم که از اینکار منصرف شدند البته من این رو داشتم میگفتم که توی این مدت هر وقت چیزی میگرفتم که با خالم بخورم  هر کسی یک چیزی بهم میگفت خالم نمیخواست کسی بفهمه که میخوان از هم جدا بشند برای همین تهمت ها بیشتر شد

در هر صورت قضاوت کردن خیلی سخته


توی این مدت خیلی ها من رو اد کردند و بهشون مشاوره دادم

حتی یکبار دختری که با چیزایی که مینوشت مشخص بود خیلی منحرفه

اگر من از همون اول همه ی کارهاش رو محکوم میکردم خوب مشخصه که هیچ خاصیتی نداشت و بالاخره همین دختر که به ظاهر خیلی منحرفه دفعه ی بعد که باهاش چت کردم  دیگه از مسائل جنسی نمیگفت البته سانسور کردم که چی میگفت


حالا خوب دقت کنید که هیچ وقت مسائل دینی رو به کسی به زور تحمیل نکنید و در ضمن بهترین راه یاد دادن یک کار نیک اینه که خود در اون پیش قدم باشیم

همین دختر به ادعای خودش برادرش نماز شب هم میخونه ولی وقتی از خونه میره بیرون جاسوسیش رو میکنه که در اسلام خیلی تاکید شده که توی زندگیه مردم جاسوسی نکنید

اولا که خدا  هیچ کاره مارو پیش بقیه رسوا نکرده که ما میخواهیم بقیه رو مچشون رو بگیریم


اصلا خدا گفته اگر کارهای انسانهارو برای هم رسوا کنیم هیچ گاه نمیتونند هم رو تحمل کنند



خودم دو انیمه ترجمه کردم که یکیش +17 سال یا مخصوص بزرگسالان هست البته از نوع اچی(س.س نرم یا همون ساحلی حساب کنید که یک ماجراش درباره ی یک دختر منحرفه که ناخواسته عاشق یک پسر میشه پسره هم مثل  سابق خودم خیلی شیر پاکتیه)

البته این دلیل نمیشه که من آدم منحرفی باشم اولا فقط برای آدمای باجنبه ترجمه کردم که از خنده بترکند بعد هم ترجمه کاری بسیار وقت گیره )اینم لینک ترجمه و همون جا لینک دانلود انیمه هم هست اگر خواستید و جنبه دارید

اسمش هم هست  B GATA H KEI

http://forums.animworld.net/thread52620-7.html


و انیمه ی دیگر هم داستان جنایی دارد که اولش چند ثانیه صحنه داره ولی بقیش سالمه همه میتونن ببینن خیلی هم قشنگه

Denpa Teki na Kanojo OVA

http://forums.animworld.net/thread55894.html#post1130913

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد