ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

راه های جلوگیری از شهوت(چه چیزهایی باعث افزایش و کاهش میل جن.سیی

موهایی که در ناحیه ی آلت رشد میکنند باعث کاهش میل جنسی میشوند(مجردها موهارو نزنید یا حداقل تا حدی بزنید که باعث تحریک نشود)

غذاهای با طبع گرم باعث افزایش میل جنسی میشوند مثل پیاز،سیر،خرما(مطمئن باشید تا وقتی مجردید از اینا نخورید اتفاقی براتون نمیافته و نمیمیرید)


شهوت با دو چیز ارتباط مستقیم دارد اول شرایط و دوم غذا . برایتان مثالی می زنم تا بهتر روشن شوید .

مثلا تا به حال دیده اید که فردی در روز خاکسپاری مادرش به دنبال شهوت رانی باشد؟و یا تا به حال دیده اید فردی هنگامی که در استادیوم ورزشی برای تشویق تیمش هوار می زند و عربده می کشد در همان حال به فکر شهوت هم باشد؟ مسلما نه

پس باید خود را ارزیابی کنید . پیشنهاد می کنم دفتر چه کوچکی را انتخاب کنید و همیشه همراه داشته باشید .و هر وقت که احساس شهوت نمودید و یا بر عکس کاملا به آن بی میل بودید بنویسید در چه وقتی از روز یا شب و در چه مکان و چه حالتی بوده اید . پس از ۲ هفته شما کاملا اطلاعات مناسب و جالبی را در دست دارید . این اطلاعات حاکی از حالات و سیستم عصبی شماست . حتی اطلاعات حرفه ای و پزشکی فوق العاده مهمی را هم در خود دارد مثلا از حالات شرطی شده مغزتان نیز برایتان اطلاعت دارد . حالامرحله دوم را شروع کنید . در همان دفترچه درباره غذا هم همین کار را انجام دهید هر گاه که احساس شهوت نمودید به یاد بیاورید که ۲ ساعت پیش چه خورده اید و در آن یادداشت نمائید . و همین طور روزهائی که بی میل به شهوت بوده اید را در آن یادداشت نمائید که چه غذا هائی خورده اید و این اطلاعات را تا دو هفته جمع آوری و بایگانی کنید .

خب حالا کار راحت است باید غذا ها و حالاتی که نسبت به آن ها تحریک می شوید را به حد اقل برسانید . ممکن است اطلاعات شما به نظرتان خنده دار باشد مثلا به این نتیجه برسید که هنگام رانندگی خیلی تحریک می شوید اما در درستی آن شک نکنید چون بدنتان به شما دروغ نمی گوید و حتما علل و عواملی وجود دارد که باید یک روانکاو آن ها را کشف کند اما فعلا لازم نیست بدانیدچرا اینگونه هستید بلکه فقط کافیست که بدانید اینگونه هستید و بس . و در مرحله بعدی حالاتی که در آن نسبت به شهوت بی میل بوده اید را افزایش دهید . اگر می بینید نماز جماعت در مسجد محله برایتان خیلی خوب است و کمکتان می کند در انجام آن شک نکنید و یا حتی اگر می بینید شستن ظرف های خانه به شما کمک می کند تا از شهوت فاصله بگیرید معطل نکنید و به انجام دادن آن مشغول شوید و مطمئن باشید بالاخره موفق خواهید شد . اینکه من بگویم فلان کار را بکن و فلان کار را نکن تا در کنترل شهوتت موفق شوی مثل این است که برادرت از منزل با شما که پشت فرمان نشسته اید تماس بگیرد و او به شما بگوید که چه زمانی ترمز کنید . چه زمانی گاز دهید و چه زمانی دنده عوض کنید که مسلما مدت زیادی نمی گذرد که ماشین قشنگتان باید به اوراقچی های میدان شوش تحویل داده شود .

بهترین راننده بدنتان خود شمائید . باید فرمان رلا در دست بگیرید و استارت بزنید و یا علی. جلو بروید و توکل به خدا کنید و مطمئن باشید محبوب ترین موجود نزد خداوند شما هستید چرا که پیامبر می فرماید محبوبترین و دوست داشتنی موجود در نزد خداوند جوانی است که دوست ندارد گناه کند . پس مسلم است خداوند کسی را که بیشتر از هر چیز دیگر دوست دارد تنها نمی گذارد و شانس و خوشبختی را به سویتان می فرستد .

در ضمن موارد عمومی را هم از یاد نباید برد . مثلا امام صادق می فرماید برای اینکه شهوت تحریک شود و مرد قدرت همبستری پیدا کند بهتر است پیاز را کمی در روغن زیتون تف دهد و تخم مرغ را بر روی ان بشکند و سپس این غذا را میل کند . خب واضح است که نباید افرادی که دچار مشکل کنترل شهوت هستند چنین کاری کنند و کلا خوردن تخم مرغ برای آقایانی که چنین مشکلی دارند خوب نیست نیمرو.از همین موارد می توان برای آقایان خوردن زعفران و ادویه جات و موز و کلا غذاهای چرب(مخصوصا اگر روغن حیوانی باشد ) را نام برد که نباید استفاده کنند. من خودم هر وقت حالم خوب نیست و احساس برانگیختگی و شهوت می کنم سریع به میوه فروشی سر کوچه می روم و یک کاهو خوب و تازه را انتخاب می کنم که قیمتش هم خیلی خوب و ناچیز می شود و بعد به خانه می ایم و بدنم را مهمان خوردن کاهو می کنم که کلی صفا می دهد . این کار دو حسن بزرگ دارد ابتدا اینکه کاهو متعادل کننده شهوت و تصفیه کننده خون است و جزء بهترین صیفیجات محسوب می گردد و حسن دیگر این است که این کار باعث سیری موقت می شود و از خوردن غذا تا مدتی جلوگیری می کند که همین غذا نخوردن نیروی شهوانی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد و باعث فروکش کردن آن می شود .

معصوم می فرمایند هر وقت وسوسه شدید و شیطانی شما را تحریک کرد بگوئید«لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم اللهم صل علی محمد و آل محمد » که شیطان بلافاصله دور می شود و از وسوسه خلاص می شوید .در ضمن از تنها ماندن هم به شدت پرهیز کنید و اگر هر وقت احساس شهوت نمودید بلافاصله به یکی از دوستانتان تلفن کنید قراری برای بیرون بگذارید .


به لینک زیر مراجعه کنید

چهل راه برای ترک خود ارضایی
نظرات 8 + ارسال نظر
sina پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:54

kheili sohbatha khoob bood!merc

فاطمه شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:08

سید آرش عزیز، از مطلبی که در این پست گذاشتید بسیار ممنونم. بسیار کارگشا بود.
در پناه حق باشید.

یک بد بخت دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:05

راه سختی در پیش دارم.منی که خیلی آلوده شدم.خسته شدم خسته

خسته باشید مطمئن باشید هنوز برای برگشت دیر نیست

مرتضی سیرانی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:29

دست شما درد نکنه

محمد جواد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 14:34

خیلی خوب بود خیلی کمکم کرد مرررسی:

علیرضا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:31

سلام خسته نباشین من بعد از خودارضایی زیر بیضه هام درد میگیرد و همچنین کمرم
الان نزدیک 6 سال است که در دوران بلوغ خودارضایی میکنم الان هم 20 سالمه
میخواستم ببینم درد زیر بیضه هام پروستاتم هست یا نه
من عقیم شدم یا نه لطفا راهنماییم کنید دارم دیوانه میشم
فکر میکنم که بیضهام رشد کامل و نکرده
زود انزالی هم دارم
ورزش هم میرم خسته هم هستم ولی باز این کار رو انجام میدم

سلام دوست عزیز سخنرانی های استاد رایفی پور به نام چگونه گناه نکنیم که شش جلسست رو ببین خیلی مفیده و خیلی جامعه
ببخشید دیر جواب دادم
در مورد درد نمیدونم باید به پزشک مراجعه کنید
ولی به نظرم اینکه درد میگیره طبیعی باشه چون خود ارضایی از نظر ذهنی و روانی اثر میزاره پیشنهاد میدم به این لینک مراجعه کنید

http://ezdevaj-movafagh.blogsky.com/tark-khod-erzaei

Jan دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:32

من دیگه خسته شدم ازین کارم شهوتم زیاده متأسفم این جمله را میگویم به دیدن این چنین فیلم هااست که من به بد راهی میروم وبعد چند لحظه دیدن او چنین فیلم ها مجبور میشوم تا خودمه راحت‌کنم(جلق بزنم)بسیار.....نمیفهمم چی بگویم .دیگر نمیخواهم این روزها را دیگر این لحظات احمقانه را نمیخواهم
از شما کمک میخواهم لطفا بگویید چی کنم تا دیگه بسوی چنبن فیلم ها،ودیو ها،عکسهانروم
چی کنم تایک انسان صفا باشم
لطفا بگویید چی کنم دور شوم ازین کار

سلام دوست عزیز سخنرانی های استاد رایفی پور به نام چگونه گناه نکنیم که شش جلسست رو ببین خیلی مفیده و خیلی جامعه
و این هم چهل راه برای ترک خود ارضایی

http://ezdevaj-movafagh.blogsky.com/tark-khod-erzaei

مصطفی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:02

سلام دوست عزیز من از جلق زدن خسته شدم وخیلی سعی میکنم ترکش کنم امابعد از مدتی به هر زنی چه تلویزیون چه تو خیابون وحتی تو فکرم میاد نمیتونم محارش کنم چکار کنم؟؟

سلام دوست عزیز همین خسته شدن خیلی مهمه
دو مسئله مطرحه که اگر بیماری نباشه مرحله زیر رو باید بری و الا باید بری دکتر ممکنه مشکل غددی باشه یا چیز دیگه

خودت رو از وجود هر چیزی تحریک آمیز دور کن مثل عکس ،فیلم، بازی و.... اینطوری دسترسیت کمه
خودت رو از محیط های خلوت و تنهایی دور کن چون شیطان به این محیط ها به آدم طمع میکنه
و اینکه قبح گناه رو با خودت مرور کن که بد بودن گناه به کوچکیش نیست به جسارتیه که انسان به خدا میکنه و خدا بخشندست اگه به فکر جبران باشی تازه گناه هارو هم تبدیل به ثواب میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد