ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

درباره ی من

من اکنون که این مطلب رو مینویسم چهارمین جواب منفی رو شنیدم

درسته که الان داغونم حوصله ی هیچی ندارم

ولی از این ناراحتم که هیچ کدوم از کسایی که بهم جواب منفی دادند بهم نگفتند چرا

دختر خانمها لطفا دلیله جواب منفی دادنتون رو به خانوادتون بگید تا به خاستگارتون بگند حداقل بدونه مشکلش چیه تا بره حلش کنه



ولی خداروشکر خدا انقدر توی این چند روز بهم لطف کرده که دارم شرمنده  میشم

نظرات 4 + ارسال نظر
بهانه گیر دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 http://bahanegir.blogsky.com

آرش عزیز، سلام :)

میدونی، الان یکم با گذشته تفاوت داره، تقریبا بیشتر دخترا یه شیوه تازه برای عاشق شدن دارن...توی دانشگاه، خیابون و ... ولی بالاخره تنها نمیمونی حتی اگر یک نفر باقی مونده باشه که مثل همه رفتار نکنه و اونطوری باشه که تو میخوای و اگر او خیلی هم از تو دور باشه بهش میرسی...مثل یکی از اقوام خودم که همسرش یک زن ژاپنی شد و در حالی که باورنکردنی بود. امیدوارم از نگرانی این مطلبو پست نکرده باشی بلکه به خودت مطمئن باشی و فرصت هاتو صرف انجام فعالیتهای مثبت کنی و این باشه بجای داشتن اندوه برای جواب های منفی :)

ارزو چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15

سلام خوب شاید تو شرایطی داشتی که اون خوشش نیومده مثلا دختر دوست دارند مستقل باشند شاغل باشند نه همش به فکر خونه داری

sogand جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

امیدوارم کسی که لایقت باشه رو پیدا کنی
و مطمئن باش که خدای مهربون برای تو بهترین رو در نظر داره تا تو پیداش کنی

سمیه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:43

سلام تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری
بیشتر حرفاتونو تایید میکنم بیشترش حق باشماست
من امروز یه وبلاگ از طریق بلوگفا ساختم ولی هنوز نمیدونم چه جوری باشه قالبشو چه جوری بزنم عکسشو باید چیکار کنم میشه کمکم کنی
مرسی
موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد