ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

هر کس روزی ای دارد(از ترس فقر ازدواج رو تاخیر نندازید)

روزی حضرت سلیمان  دید که مورچه ای داره به طرف دریا میره (این در حالیه که مورچه دو شاخک داره ،با یکی علامت گذاری میکنه و با دیگری مسیرش رو پیدا میکنه)برای همین تعجب کرد،و مورچه رو به دقت نگاه کرد.

یک قورباغه از دریا بیرون آمد و دهانش را باز کرد،مورچه به دهان این قورباغه رفت و قورباغه به دریا رفت و پس از مدتی بیرون آمد و دهانش را باز کرد سپس مورچه از دهانش خارج شد،حضرت سلیمان که این صحنه را دید خیلی تعجب کرد و کنجکاو شد، به مورچه گفت بیا اینجا(زبان تمام حیوانات رو بلد بودند)و از مورچه علت رو جویا شد. مورچه گفت در زیر دریا یک سنگیست که در زیر آن یک کِرمِ کور زندگی میکند ،من مامورم که روزی اون کرم رو برسونم. حضرت سلیمان گفت : اون کرمِ کور حرفی هم می زند؟ مورچه گفت:آری،او خدارو شکر کرد که روزیش رو میرساند و برای مومنین دعا کرد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

داستان حضرت موسی و جوان مجرد:

روزی که حضرت موسی به سوی کوه طور میرفت جوانی به او گفت که از خدا برایم بخواه که قلمش برام کج شه(روزیش بیشتر شه)

حضرت موسی به کوه طور رفت  و بعد از اینکه دعاهایش تمام شد و عزم برگشت کرد خدا خطاب به موسی فرمود پیغام آن جوان را به ما نرساندی. حضرت موسی جواب داد:شما که از دل همه خبر داری و نیازی به گفتن من نیست. خدا فرمود:به آن جوان بگو ما قلممان را کج نخواهیم کرد و روزی او همانقدر خواهد ماند. حضرت موسی برگشت ولی آن جوان تا مدتی پیدایش نبود. بعد از مدتی آن جوان پیداش شد و به حضرت موسی گفت که دست شما درد نکنه عجب دعایی کردید خیلی بدجور خدا قلمش رو کج کرد(روزیم خیلی زیاد شد)،حضرت موسی دفعه ی بعد از خدا پرسید که خدایا تو که گفتی قلمت کج نخواهد شد . خدا فرمود:چون ازدواج کرد به برکت اون ازدواجش روزیش رو زیاد کردم.



خدا روزی هر کسی رو میرساند و زن هم روزی خودش رو میاره و علاوه بر روزی خودش باعث میشه روزی خودش و همسرش با ازدواج بیشتر بشه

توجه:روزی خودتون رو از هیچکس جز خدا نخواهید و برای روزی بیشتر سراغ مال حرام نرید و دنبال حلال باشید که با مال حرام فقط خودتون رو از روزی مشخصی که براتون نوشته شده محروم میکنید.

فقر را بهانه ای برای ازدواج نکردن نکنید من خودم حتی 500 هزار تومن نداشتم ولی به لطف خدا همون روزی که عقد کردیم همه چی کم کم جور شد مثل همین دوره ای که بهم گفتند بیام که خیلی هم مفید بود و جور شدن سرویس طلای همسرم و....


نظرات 1 + ارسال نظر
ح.س. یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:36 http://www.saedeh.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد