ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

خانم عزیز:.آقای عزیز:

خانم عزیز:

        اقتدار وغرور او را نشکن!

        ناز کن اما متکبر باش!

       دلبری و فریبایی وطنازی پیشه کن!

        لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی!

      تمکین کن تا تاج سر باشی!

        پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناه آورد!

        هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش!

     اگر آشپزی را خوب نمی دانی حتماً یاد بگیر!

        هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین!

        بدنت هیچ وقت بوی عرق نده!

        قبل از شوهرت چشم به هم نگذار وپیش از او بیدار شو!

        موی تو یکی از دو زیبایی توست، ازش مراقبت کن!

        لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن!

      اگه شوهرت گفت:کسی غیر از من با تو ازدواج نمی کرد! بگو:پس خیلی باید از تو ممنون باشم!

        اگه بهت گفت دوستت ندارم! بهش بگو: عوضش من به تو افتخار می کنم!

       اگه گفت حوصله تورو ندارم! بهش بگو:منم غیر از تو کسی رو ندارم!

        اگه عصبانی شد! بگو منو ببخش!

        گاهی برای مادر شوهرت هدیه بخر!

        درخواست هاتو با ناز ودلبری برآورده کن!

        سختی کار شوهرت را درک کن!

        وقتی وارد خونه می شه، به پیشوازش برو! دستشو بگیر بذار روی صورتت!

       هیچ وقت بهش نگو تو بی عرضه ای!

       وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو:نمی دونم خوشت میاد یا نه!

 

 آقای عزیز                                                                                           

     به همسرت بگو: دوستت دارم!

      واژه دوست داشتن را فقط برای او هزینه کن!

      همسر تو کریستاله!مواظبش باش نشکنه!

      تو باید تکیه گاه خوبی برای او باشی!

      از عشقت برای او هزینه کن،نه فقط از ثروتت!

     زیبایی همسرت را ستایش کن!

     انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشد!

      با بحث وجدل اوراخسته نکن!

      نسبت به همسرت همیشه وفادار باش!

  اقتدار وصلابت را جایگزین خشونت کن!

  همدردی وهمدلی او را آرام می کند!

  قبل از انتقاد ازش تعریف کن!

  سربسرش نذار!

  اگه آزارش بدی،از تو متنفر می شه!

  از دست پختش تعریف کن!

  دل او رانشکن!

  مسخره اش نکن!

  انگشتان ظریف وصدای نازکش می گویند: با من ستیز نکن!

  هر وقت بهت شک کرد،با صداقت ومهربانی مطمئنش کن!

  اگه گفت تو منو دوست نداری : بلافاصله بگو به اندازه یک دنیا دوستت دارم!

  اگه ناز کرد نازشو به قیمت گرون بخر!

  اگه گریه کرد،خیلی دست پاچه نشو! فقط نوازشش کن!

  اگه از مادر وخواهرت شکایت کرد ،فقط شنونده خوبی باش!

  اگه گفت: من خواستگارای زیادی داشتم! با لبخند بگو:پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم که تو رو به چنگ آوردم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سید آرش یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

ُسلام دستت درد نکنه امیدوارم تو زندگیت موفق باشی و تو هم زودتر به مراد دلت برسی

مرسی دادا همچنیبن

امیر سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://amirrrrrrrrrrrrrrrrr.blogfa.com/

سلام ترانه خانم
خوبی؟
نوشته زیبا و قابل تاملی بود فقط در بیان و در حرف اجرا شدنش در شرایط و تب و تاب زندگی کمی سخته .
مو فق وشاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد