ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

ازدواج عاقلانه زندگی عاشقانه

اولین راه برای این کار شناخت دو جنس از همه

آیا باورتون میشه؟


آیا باورتون میشه؟


یک تفاوت مرد دید اوست مردها جسم رو در فاصله ی نزدیک خوب نمیبینند
مردها رنگهای اصلی رو خوب میبینند و در دیدن رنگهای فرعی کمی مشکل دارند

زنها از روزی که به دنیا میان نابغن و ذهنشون میتونه همزمان چند کار مختلف انجام بده
در صورتیکه مردم فکر میکنند مردها باهوش تر هستند
ولی زنها چند میلیون سلول مغزی از مردها کمتر دارند که دلیلش کم هوش بودن نیست
فقط زنها توانایی تجسم فضایی ندارند
تجسم فضایی :از یک جسم الگو برداری کردن با اندازه ی دقیق
مثلا شما میخاید ببینید یک کمد در گوشه ی اتاق جا میشه یا نه اگر زن باشه باید حتما متر بگیره تا بدونه جا میشه ولی برای مردها فقط با دیدن جسم و جای خالی میتونند بگند جا میشه یا نه
یا همون قضیه ی پارک کردن ماشین که خودتون تفاوت بین زن و مرد رو میدونید

دید زنها باز و 180 درجست از بالا و پایین و چپ و راست باز هست در ضمن زنها اجسام در فاصله ی نزدیک رو بسیار خوب میبینند
در حالی که مردها دیدشون 30 درجه و تونلی و فاصله ی دور رو بسیار خوب میبینند
برای همینه که مردها جسمی که جلوی چشمانشون هست رو نمیبینند
مثل پیدا نکردن جوراب توی کمد

زنها غیر مستقیم و با کنایه حرف میزنند و مردها به صورت قاطع و مستقیم

زنها از دید خودشون برای مردها افکار میسازند و مردها از دید خودشون برای زنها افکار میسازند
برای همینه که یک زن مثل مادر یک پسر انتظار داره که پسرش جورابش رو پیدا کنه مثل خودش ولی این ممکن نیست چون مردها در فاصله ی نزدیک سخت میبینند و برای جبران این ضعف مدام به جهات مختلف نگاه میکنند و همین باعث میشه اون جسم رو نبینند پس در نتیجه از مادرشون و یااز همسرشون نصیحت میشنوند
زنها وقتی به خودشون میرسند انتظار دارند وقتی شوهرشون از در میاد تو زودی بگند اوه چقدر خوشگل شدی در صورتی که مردها نمیبینند تا وقتی بهشون گفته نشه

حتما به همسرتون یا پدرتون یا برادرتون وقتی میخواهید چیزی ببیند بگویید که نگاه کن وگرنه خیلی سخته که اون رو بفهمه

یک توصیه برای مردها دارم
وقتی همسرتون مثلا توی جاده میگه عزیزم میخوای یک گوشه بشینیم چای بخوریم؟
حتما 100تا سوال براتون پیش بیاد و اطراف رو نگاه کنید که آیا منظره ای قشنگ هست یا چیزه خاصی وجود داره؟ چون زنها با کنایه حرف میزنند

ندونستن اینها باعث اختلافات گاهی اوقات بسیار سنگینی در خانواده شده در صورتی که واقعا مساله ی بزرگی نیستند


http://suzakozambi.persiangig.com/au...rhang%2001.mp3
http://suzakozambi.persiangig.com/au...rhang%2002.mp3
http://suzakozambi.persiangig.com/au...rhang%2003.mp3
http://suzakozambi.persiangig.com/au...rhang%2004.mp3
http://suzakozambi.persiangig.com/au...rhang%2005.mp3

میگویند چرا تصمیم دارم انقدر زود ازدواج کنم .....

با سلام خدمت دوستان گرامی  و تبریک عید با ایجاد انجمن جدید با امکانات خیلی خوب

ولی هنوز اطلاعات وبلاگ و انجمن منتقل نشده

ولی با این حال در خبر نامه ثبت نام کنید تا از چند و چون ماجرا با خبر بشید البته در حال حاضر هم میتونید عضو بشید و گروه ایجاد کنید

http://www.ezdevaj-movafag.orq.ir/


خوب من برای این تصمیم گرفتم که زود ازدواج کنم

چون خیلی به گناه نیافتن معتقدم و این یک سال و خورده ای خیلی برام رنج آور بود  و دوری از گناه بسیار مشکل


دوم اینکه وقتی احادیث درباره ی ازدواج رو میخوندم و با احادیث دیگر مقایسه می کردم هیچ جا گفته نشده که مجردی از متاهلی بهتر باشه و اصولا برای اینکه انسان به کمال برسه باید ازدواج کنه چون ازدواج و تقسیم زندگی بین خود و اعضای خانواده فرق میکنه با یک مجرد که همه چیزش برای خودشه و اسلام دینیست که گفته شده مراقب اطرافیان باشید نه اینکه خودخواه باشید


سوم اینکه من شرایطی که دارم و فقدان محبتی که وجود داره از نظر روحی ضربات سنگینی خوردم البته شاید تا حدیش لازم بود برای اینکه یک تلنگر بهم بخوره

ولی در کل این دلیل فرعیه برای ازدواج


از نظر شخصیتی آدمی نیستم که خیلی به فکر خودم باشم و کار کردن برای خرج خودم رو دوست ندارم  گرچه توی این مدت شکستهای زیادی خوردم

 دلیل های دیگه هم دارم که دوست ندارم توی تاپیک عمومی بگم

نرم افزار تقویم غدیریه تقویم ایام امامت و ولایت (غدیریه)



دانلود نرم افزار با حجم 2.8 مگابایت


راستی دوستان هدف من از ایجاد این وبلاگ دوستیابی یا همسر یابی نبوده یا هر افکاره پلیدی که شما به ذهنتون میاد

بنده خیلی حساس هستم الان هم توی بحران شدید روحی قرار گرفتم پس خواهشا باعث رنج من نشید


چند وقت پیش یک مطلب نوشته بودم در مورد ازدواج موقت و یک حدیث در ورد صیغه گذاشته بودم ولی یکی از به اصطلاح کاربران به حضرت علی (ع) فحش داده بود


در ضمن در بین تمام معصومین نسبت به حضرت علی یک حس بسیار خاص دارم به طوری که در روضه ی امام حسین اشکم در نمیاد ولی تا اسم این بزرگوار میاد باران راه میافته

هر کسی با علی دشمن باشه با من دشمنه

انجمن جدید

سلام به همه ی دوستان انجمن جدید ایجاد شده منتها هنوز کار داره و دوستان دارند روش کار میکنند توی انجمن از دوستان متخصص تقاضا کردیم و متخصصانی که وبلاگ دارند و مطالب بسیار خوبی دارد از جمله ازدواج

در انجمن بحث های دیگه مثل سرگرمی ومطالب علمی و مفید و ... هم داریم و از کسانی که مایل هستند در انجمن ما مشارکت کنند و مایل هستند در بخشی خاص فعالیت داشته باشند

دعوت میکنیم تا به انجمن ما بیایند و از هاست نامحدودی که خریدیم استفاده کنند


فعلا لینک نمیدم چون هنوز کار داره چه از نظر زیبایی و چه از نظر امکانات سعی داریم امکاناتی بی نظیر و بی نقص قرار بدیم

راستی مطالب انجمن

http://ezdevaj.takbb.com/index.php

 در حال انتقال به این مکان جدید هست